Købs- og leveringsvilkår

Priser
Svensk moms er inkluderet i prisen med f.n. 25%.

- Payson
Med Payson kan du betale med kreditkort eller internetbank ved hjælp af et betalingslink, der vises efter ordre. Mere information om Payson er tilgængelig på www.payson.com/dk/.

- Paypal
?????

Levering
Normal leveringstid er ca. 2-4 dage. I højsæsonen kan det tage længere tid.
Produkter, der ikke er på lager til øjeblikkelig levering, kan have en længere leveringstid, som varierer fra 5-10 dage, 7-14 dage eller 10-20 dage.
Leveringsoplysninger findes altid på produktsiden.

Forsendelsen sendes af DHL eller PostNord.
Hvilket firma, der sender pakken, bestemmes af pakkenes vægt og størrelse.
Vi tager ikke økonomisk ansvar for forsinkelser fra DHL eller PostNord.


Forsendelse
Omkostningerne ved forsendelse er fast pris på 59kr.
Forsendelsen ændres ikke afhængigt af hvor meget der bestilles.

Klager og ret til retur
Det er altid garanteret for de produkter, du køber (1 år). Hvis du kan bevise at der er fabrikationsfejl på produktet, vil du altid modtage et nyt produkt, men garantien gælder ikke for slidskader.
I tilfælde af klage på grund af fabrikationsfejl vil billedskade blive sendt til Oddsailor.dk.

På Oddsailor.dk har du altid 30 dages åbent køb.
Når du vender tilbage, bliver du kunden for tilbagelevering af afkastet til Oddsailor.dk.
Oddsailor.dk har intet økonomisk ansvar for afkast, der ikke kommer til returadresse.
Læs mere om at vende tilbage på: https://oddsailor.dk/da/info/retur-og-skift/

Returpolitik
Med os hos Oddsailor.dk har du altid 30 dages åbent køb.
Ret til tilbagekaldelse gælder ikke for følgende typer varer.
1.Switches med brudte tætninger, der ikke kan returneres af sundhedsmæssige eller hygiejniske grunde som (badetøj eller undertøj).
2. På grund af sundhedsmæssige eller hygiejniske grunde kan vi ikke acceptere afkast med hvor produktet er beskadiget af for eksempel hår, snavs, makeup eller parfume.

Skader på pakker og udpakket pakker
Hvis du opdager skader på pakken, skal du straks rapportere dette til postkontoret eller andre luftfartsselskaber og lave en skadesrapport. Download ikke en beskadiget pakke! Hvis du ikke registrerer skaden, før du åbner pakken, og skaden er sådan, at den kan tilskrives post eller rederiets håndtering, skal du kontakte dem og gøre krav. Hvis en tvist med posten eller transportøren ikke kan løses, bedes du kontakte os.
Hvis du har bestilt og ikke afhenter din forsendelse, før du vender tilbage til os (pakke omkring 1 måned, brev 14 dage), opkræver vi 350 SEK for vores håndtering af varerne.

Tvist
Ved tvister, som det ikke er lykkedes os at løse, kan du forsøge at nå frem til en udenretslig tvistbilæggelse.

Vi anbefaler at du henvender dig til Forbrugerombudsmanden, www.forbrugerombudsmanden.dk eller pr. post til: Forbrugerombudsmanden, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Vi følger altid Forbrugerombudsmandens anbefalinger.
Du kan også benytte dig af en online tvistbilæggelsesløsning for klagesager som findes tilgængelig på EU-kommissionens hjemmeside: http://ec.europa.eu/odr.
For information om hvilke rettigheder du har som kunde, anbefaler vi dig at besøge Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside https://www.forbrug.dk/Raad-og-rettigheder/.

Personoplysninger
Vi på Oddsailor.dk håndterer personlige oplysninger i overensstemmelse med den svenske personoplysningerlov (PUL). Vi garanterer, at vi ikke sælger eller deler dine personlige oplysninger med nogen tredjepart eller partner uden din godkendelse.

SMS
Mobiltelefonnummeret du indtaster ved kassen kan bruges til SMS-besked om levering eller anden kommunikation relateret til din ordre. Det kan også bruges til nyheder via SMS, som du dog kan afregistrere nemt. Du kan til enhver tid sende STOP til +46700861155 for at afmelde dig.

Bedrageri
I tilfælde af svig, bedes du kontakte os på Oddsailor.dk.
Alle former for bedrageri indberettes til politiet.